عنوان گروه خبري / اخبار معاونت . اسلایدر .
  • ساعت : ۱۰:۵۳
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ 
  • کد خبر : ۴۲۳۵۶
در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت مصوب شد؛
رفع مشكلات خانواده معظم شهدا در اولویت برنامه‌های مناسبتی باشد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه رفع مشکلات خانواده معظم شهدا در اولویت برنامه‌های مناسبتی باشد گفت: موضوع اشتغال خانواده شهدا، ارتقاء شغلی، مسکن و تامین رفع نیازهای آنها در اولویت برنامه ها باشد.

دکتر محسن خاکی نهاد در جلسه شورای هماهنگی، نظارت، ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه اجرای برنامه های مناسبتی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت باید خروجی مناسبی داشته باشد عنوان کرد: اقدامات مناسبتی ضربتی در یک روز خروجی مناسبی ندارد و در جلسه شورای هماهنگی و نظارت ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت باید سیاست گذاری شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع و دبیر شورای اداری استان با اشاره به توجه ویژه استاندار به خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس افزود: استاندار اهتمام ویژه‌ای نسبت به مسائل خانواده شهدا و ایثارگران دارند و همواره به مدیران در این راستا تاکید دارند.
وی با تاکید بر اینکه فرزندان شهدا شاغل در دستگاه ها شناسایی شوند، اظهار کرد: شناسنامه فرزندان شهدا در دستگاه‌ها تهیه و جهت ارتقاء آنها با توجه به توانمندی آنان اقدام شود.
دکتر خاکی نهاد با اشاره به برنامه های سالروز تاسیس بنیاد شهید، نام و یاد سومین شهید مدافع حرم استان شهید "رضا زارعی" را گرامیداشت و گفت: این شهید والامقام مستقیما به دست رژیم سفاک صهیونیستی به شهادت رسیده است و بنیاد شهید باید به صورت ویژه‌ای تجلیل از خانواده شهید را در دستور کار خود قرار دهد.
در این جلسه برنامه های ۲۲ اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید مطرح و به تصویب اعضا رسید.

img_0444.jpg-1.jpg

img_0450.jpg-1.jpg

img_0455.jpg-1.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0