عنوان گروه خبري / اخبار معاونت . اسلایدر .
  • ساعت : ۱۸:۲۴
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۲/۲۲ 
  • کد خبر : ۴۲۳۷۱
در آیین تجلیل از خانواده شهدا و روز بزرگداشت مقام شهید مطرح شد؛
مشكلات فرزندان شهدا به فوریت در دستگاه ها رسیدگی شود/طرح استخدام ویژه فرزندان جانبازان بالای ۷۰ درصد بیانگر توجه دولت به امور ایثارگران است
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گفت: مشکلات تبدیل وضعیت و ارتقاء فرزندان شهدا در دستگاه ها به فوریت رسیدگی و انجام شود.

دکتر محسن خاکی نهاد در آیین بزرگداشت روز شهدا که با حضور فرزندان، خواهران و برادران شهدا شاغل در استانداری و اعضای شورای فرهنگی در راستای اجرای طرح سلام شهید و تجلیل از خانواده معظم شهدا برگزار شد، یاد و خاطره سومین شهید مدافع حرم و مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه را گرامی داشت.
معاون استاندار و رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان با اشاره به جانفشانی های شهدا و از خود گذشتگی های خانواده شهیدان در طول انقلاب اسلامی افزود: مسائل خانواده‌ی معظم شهدا به صورت میدانی بررسی ، پیگیری و انجام شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع اظهار کرد: مشکلات فرزندان شهدا باید به فوریت در دستگاه ها رسیدگی شود.
وی به توجه ویژه استاندار نسبت به خانواده شهدا اشاره و اظهار کرد: نگاه استاندار هم حل مسائل خانواده معظم شهداست و دولت سیزدهم نیز اقدامات موثری از جمله تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران در دستگاه ها انجام داده است.
دکتر خاکی نهاد با اشاره به آزمون استخدامی ویژه فرزندان جانبازان ۷۰ درصد تاکید کرد: دولت سیزدهم اقدامات مهمی در این خصوص انجام داده که موضوع جذب و استخدام فرزندان جانبازان نشانه ابتکارات و توجه ویژه این دولت به مسئله اشتغال ایثارگران است.
در این نشست فرزندان، برادران و خواهران شهدا به بیان دغدغه های خود پرداختند و از پیگیری های معاون استاندار در امور ایثارگران قدردانی کردند.
مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز از زحمات همه همکاران قدردانی کرد.
در پایان از خانواده شهدا با اهدا لوح تقدیر، تجلیل شد‌.

 

img_0557.jpg-1.jpg

img_0586.jpg-1.jpg

img_0644.jpg-1.jpg

img_0627.jpg-1.jpg

img_0614.jpg-1.jpg

img_0617.jpg-1.jpg

img_0595.jpg-1.jpg

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0