عنوان گروه خبري / اخبار معاونت . اسلایدر .
  • ساعت : ۱۴:۳۹
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۱/۱۹ 
  • کد خبر : ۴۲۴۲۲
next    /  3 prev
در دیدار دکتر خاکی نهاد با مدیران، معاونین و روسای ادارات و گروه حوزه معاونت توسعه استانداری؛
سیاست های ۱۴۰۳ دولت در حوزه معاونت توسعه تبیین و تشریح شد/ توزیع عادلانه منابع در استانداری نظام‌مند شود/دستورات اجرایی تا تحقق نتیجه پیگیری جدی شود
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به تاکید ریاست محترم جمهور در پیگیری مسائل گفت: دستورات ارجاعی دولت و مکاتبات تا حصول نتیجه باید پیگیری شود.

دکتر محسن خاکی نهاد در جلسه ماهیانه با مدیران، معاونین و روسای ادارات و گروه دفتر معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان عصرامروز ۱۹ فرودین ماه با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و دستورات رئیس جمهور در شورای اداری کشور؛ سیاست های ابلاغی دولت را تبیین و تشریح و بر ارائه سه برنامه شاخص و عملیاتی بر اساس اولویت توسط هر یک از تیم مدیریتی این حوزه تا پایان فروردین ماه تاکید کرد.

وی با قدردانی از تلاش های یکساله مجموعه همکاران حوزه معاونت توسعه خصوصا برگزاری بسیار خوب دو رویداد بزرگ انتخابات و سفر ریاست جمهوری، نقش آنان را در تحقق برنامه های سازمانی نیز بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: در سال جاری نیز هر کدام از دفاتر باید بر اساس برنامه های تکلیفی و ابتکاری نسبت به عملیاتی کردن برنامه ها اقدام کنند تا در سطح کشور حائز رتبه شوند‌.

معاون استاندار، ارجاعات و پیگیری سریع مکاتبات و دستورات را تا حصول نتیجه مهم عنوان کرد و گفت: همکاران تنها به ارجاع یا ارسال یک نامه اکتفا نکنند بلکه با پیگیری ویژه، دستورات ارجاعی را محقق کنند.

دکتر خاکی نهاد بر سرعت در مشاهده و اقدام برنامه ها و مکاتبات تاکید کرد و گفت: ارزیابی همکاران با معیار کارتابل اداری سنجیده می شود.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری هرمزگان یادآور شد: کیفیت کار کارکنان باید در ساعات موظفی ارزیابی شود و بر همین اساس اضافه کار واقعی پرداخت خواهد شد و بهره وری در سال جدید در اختیار مدیران قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:ارزیابی عملکرد فردی و سازمانی و مدل عادلانه پرداخت باید مبتنی بر عملکرد واقعی باشد تا حقی از افراد سختکوش ضایع نشود.

معاون استاندار از استقرار سامانه یکپارچه اداری و مالی به عنوان یک اقدام شاخص این حوزه یاد کرد و تصریح کرد: این سامانه در راستای شفافیت باید در بخش های مختلف تکمیل و عملیاتی شود به گونه ای که امکان کنار گذاشتن آن در سال های بعد امکانپذیر نباشد.

خاکی نهاد با اشاره به جمله معروف شهید تهرانی مقدم بر مدیریت مصرف و مدیریت هزینه و اعتبارات و استفاده از امکانات موجود با بهره وری لازم تاکید کرد.

در اولویت قراردادن تکریم و گره گشایی مشکلات همکاران، پاسخگویی به مردم و همکاران، اقناع سازی، تمرکز بر کار اداری و پرهیز از حواشی و دامن زدن به شایعات، روایت فعالیت‌ها و عملکردها، بازدید از فرمانداری ها و پیگیری مصوبات، فسادستیزی، تکمیل سامانه ها و تکمیل برنامه های سال قبل و رعایت اخلاق حرفه ای از دیگر نکاتی بود که معاون توسعه در این نشست با همکاران بر آن تاکید و دستور لازم را صادر کرد.

در این دیدار هر یک از حاضرین به بیان مشکلات و موانع اجرای برنامه های خود پرداختند.

img_4594.jpg-1.jpg

img_4571.jpg-1.jpg

 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0